medel?

Har gjort chokladbollar ikväll. Sockerbegäret blev för stort och jag var mitt uppe i en storstädning, därmed ville jag inte lämna projektet. Eftersom jag känner mig själv så vet jag att jag hade jag gett upp om jag hade gjort de. Så de blev till att baka lite ist. Nu till det roliga i det hela, på icas hemsida fick jag tag i receptet (nej Cattis jag kan inte det utantill). Det fiffiga med detta då? Jo dom har rangordnat recepten efter svårighetsgrad. Mina chokladbollar klassades som medel. Hmm.. Medel? Är inte det nåt man kan göra i sömnen (förutsatt att man kan receptet utantill då)? Tror jag ska leta reda på nåt recept som klassas som lätt. Så en jämförelse blir möjlig, så kan jag släppa det här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0