mys står på schemat

Ja, inte blir det mycket gjort här. Har iaf avklarat ett litteraturseminarium idag, gick strålande bra, älskar denna lärare. Älskar kanske låter som att ta i, men det är makalöst vad hon är bra. Annars har jag väl redan tagit sommarlov känns det som, inte för att det är slut på måsten, tvärtom, många måsten finns det, men solen och längtan efter sommaren har tagit över.
Ska bege mig till Henry nu och prata strunt, rensa garderob, eller hon ska, jag hoppas mest på att det innebär utökning i min, som vanligt.

Förnekelse är min grej och kommer nog alltid att vara, suck.

En puss till Cattis är på sin plats just nu, tack för att du finns och för att du förstår!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Henry

Förnekelse kommer man långt på. Den kan hålla en vid liv ett bra tag och ibland kan det vara klok att ta till den för att hålla humöret uppe. Jag är lika bra på det där. När man sen slutar förneka så känns det förhoppningsvis inte lika jobbigt för då har man fått distans och det har lagt sej. Så förneka vidare kompis! Puss

2009-04-16 @ 13:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0