ni kommer inte tro mig..

Men jag berättar iaf. Jag har som bekant praktik för tillfället. Jag har bestämt mig för att promenera dit och hem. 30min dit och 30min hem. Kan tyckas som lite väl höga tankar om mig själv. Jag har genomför 1 1/2 dag än så länge. Henrys spontana reaktion var, är du inte riktigt klok? Reaktion två, med lite eftertanke, tror du själv att du kommer hålla detta? Ingen som känner mig skulle väl klandra henne, än mindre jag själv. Hoppet håller dock i sig och nu håller vi alla tummarna för Giffe!

Måste slänga in detta underbara citat, kan man annat än älska dom små liven?!

-Vilket land kom dom ifrån då?
-Ehh.. Kalmar såklart! ...eller dom kan ha varit från Egypten också! (två sexåriga tjejer resonerar)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Henry

kompis, jag tror dej. och jag tror på dej. You go girl!

2009-04-22 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0