dumt att göra saker i tid

Nu har jag gjort en favorit i repris i Isas vardag. Malmö imorron, när fixar man biljett? Vanligt, dvs vettigt, folk förmodligen i god tid, men Isa gör de kvällen innan. Blir lite mer spännande så. När tvättar man och packar? Förmodligen i god tid. Gissa vad! Här görs det natten innan. Nu är iaf kläderna rena och det mesta packat, klädvalet för middagen imorron är klart (med lite stöd från Hanna), naglarna målade, biljett fixad och hon är ganska trött..

Imorron blir det först träning, sen stan och köpa present till syster (ja, ni läste rätt. Om inget annat görs i tid så varför skulle detta va fixat?!) sist men inte minst ska jag hinna med tåget 13.45! :)

Minna har fått sin nyckel idag, så nu kan man säga att jag är sambo också! Härligt!

Tackar bästa Hanna som kom hit ikväll för att jag är så sullig! Kul att se dig hjärtat!

På återseende! 

Kommentarer
Postat av: catrin

hahahahaha, tycker mig känna igen beteendet. Packa gjorde jag i morse. Tvätta sket jag i ;) Åker från jobbet vid fyra, sen mot arlanda! Landar kl fem, det ska bli så superkul! Längtar massor. Syns snart! Puss

2009-08-14 @ 10:57:57
Postat av: Helen

måste va ett släcktdrag de där...fick åka världens omväg idag från stockholm till värnamo, för att jag inte bokat alls och tänkte göra de på plats, bussen var den ursprungliga planen...men den var dock fullbokat, fick traska till tåget istället...fullbokat hela dagen! går in på informationen och ber om en ickeplats biljett, som var omöjlig att få eftersom det var x2000 tåg...fanns bara 1:a klass...min plånbok hade inte råd med det och frågade efter något annat alltenativ....vilket slutade med att min resa tog sex och en halv timme med tusen byten, som egentligen skullle vart en resa på tre timmar och ett byte......suck ibland önskade man att man lärde sig av sina mistag! puss på dig älskling!

2009-08-28 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0