hanna och isa

Igår berättade hanna om en jobbarkompis till henne som skrattar åt allt hon säger. Hon tycker uppenbarligen att hanna är väldigt rolig. Jag skulle också vilja att nån skrattar åt mig hela tiden, så jagslipper skratta åt mina egna skämt hela tiden.. Så jag frågade hanna om hon tyckte att jag va rolig. Hennes svar blev, jag älskar ju dig. Ja men älska och tycka att nån är rolig är ju inte samma sak, svarade jag lite menande och hoppades på att svaret skulle omformuleras. Icke. Nä jag vet, men jag älskar dig.. Jaha. Får väl jobba på humorn lite får jag en känsla av ;)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är ju mitt roligaste, haha! Du dansar för övrigt bäst av mina vänner också =)

2009-12-20 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0