kallt är de

Jag må ha världens mysigaste vindsvåning, men klimatet i denna lägenhet är inte att leka med. Kallt som fan. Nu för tiden sover jag med kläder och tre täcken. Fryser ändå. Ska ta mig i kragen och ringa vaktis när jag kommer tillbaks från dalarna. För snart åker jag hem till ännu mer kyla, hoppas pappas nya förmåga har fått han att inse att det inte räcker med 15 grader inomhus, så jag inte behöver frysa där också...

Hanna frågade om jag inte skulle sova hos dom inatt, de hade varit mysigt, men kände att de va bäst att åka hem till mitt kaos med tvätt och dylikt så de blir nån ordning i packningen (hoppas går ju alltid). Gillar dock inte att sova själv, känns extra jobbigt nu när de är så mörkt och kallt också. Mycket gnäll är de nu, men de är nog för att jag redan gått på julledigt mentalt..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0