oj oj

Nu är hon trött, men snart är de jul och ledighet. Efter en väldigt god pedagogisk förklaring på barnkanalen imorse insåg jag att det bara är 2v kvar till julafton. De är ju sjukt. Här känns det som höst fortfarande och det fortsätter att regna.

Jobbar julbord ikväll också på kaoset. Börjar redan ångra att jag sa ja till att hjälpa dom tre kvällar denna vecka. Helt onödigt egentligen. Som jag inte brukar va sen att råda mina syskon till, det är väl ingen jävla välgörenhet vi sysslar med. Borde kanske börja leva mer som jag lär.

Evve har somnat i andra soffhörnet efter en hård förmiddag i skolan. Mysigt.

Imorron får jag va med på tv nån sekund, om ens de, men jag är med iaf ;P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0