Äntligen!

Nu är jag klar med hemtentan klockan är över midnatt, midnatt skulle den vara inskickad. Ute i god tid som vanligt. Det borde jag väl räknat ut att helgen inte kunde avsättas till skrivning utan problem. Fredagen slutade med förfest hos mig och utgång, lördagen bakis med hopp om att få något gjort när jag väl tagit mig ur sängen, misslyckades rejält eftersom jag blev inringd på jobbet av en smått stressad Viktor. -Vi sitter lite på personal ikväll, alla verkar vara tillsammans med någon.. Jaha jag som tänkte tillbringa allahjärtansdag framför böckerna, de slutar med att jag springer runt smått förvirrad (pga bakfyllan och alldeles för lång tid från jobbet) och serverar kärlekspar. Då återstod söndagen till min hemtenta, fantastiskt. Har nu suttit i 12h och är äntligen klar. Självförvållat, jag vet. Har dock inga höga förväntningar på att denna skit ska bli godkänd, blir den de bekräftar de alla mina fördomar mot lärarutbildningen ;)

Du vet vad du ska göra Cattis! Tjänster och gentjänster du vet :)

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0