..en parentes

Har fortfarande syster på besök. Hon lämnar mig dock imorgon, tidigt. Så mysigt att ha henne här. Dagen inleddes med en föreläsning, idag hade de nog passat sig bättre med en personligstrejk, ej givande alltså. Resten av dagen gick i lathetens tecken. Lagat mat. Ätit semlor, en gigantisk till mig, som Cattis föreslog att vi skulle dela pga av storleken. Hon ändrade sig dock snabbt när hon såg min besvikna min och tog en mindre variant till sig själv. Hon lät mig hållas, de är en bra syster det. Framåt 22-tiden satte sockerabstinensen in igen och vi begav oss för att inhandla lite godis. Cattis ska dra på sig skorna, varpå hon börjar klaga på en obehaglig doft. Isa är de dina skor som luktar så? Kan hända, får hon till svar och jag checkar glatt mina skor och konstaterar att så var inte fallet. Va i helvete, de är mina! Jaha, hundbajs!! Nu brast de... En liten parentes, som kanske (förmodligen inte), får hundfolket (ja, det innefattar dig också Henry) att börja plocka upp efter sina "rastningar" fram och tillbaka på Esplanaden.

God natt och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Henry

När du anklagar mej för att inte ta mitt ansvar och plocka upp efter min hund så är du ute på jäkligt hal is. En varning kompis!

2009-02-10 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0