ger en eloge till mig själv

Jag skulle inte kalla mig för en stjärna i köket. Jag skulle inte påstå att jag gillar att laga mat, speciellt inte till mig själv (skulle väl inte utsätta andra för lidandet att behöva äta de jag ställt till heller, för den delen). Jag skulle inte säga att jag har någon som helst fantasi när det kommer till matlagning. Idag förvånade jag mig själv genom att åstadkomma en måltid utav, ja, i princip ingenting (pga de tomma kylskåpet) och de blev succé av de hela! Därav hyllningen till mig själv!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag vet ingen som kan tala så väl om sig själv när det kommer till matlagning som dig min kära syster, ska vi tillägga att du faktist gick en gymnasielinje som innefattar en hel del matlagning, typ resturang. Inte så konstigt att du lyckas med en maträtt tänker jag. ;)

2009-02-19 @ 10:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0