glad jag blir

Idag har de inte blivit mycket gjort. Vin med tjejerna från klassen igår. Trevligt. Idag, sliten. Men imorron är det helg vilket innebär storslagna planer. Förra helgens misär ska åtgärdas denna helg. Imorron blir de lunch med Hanna. Jobba på kvällen. Lördag kommer syster (ja, även om de kanske inte blev helt bestämt, men Cattis du har inget val för jag saknar dig så!) och de blir bowling och ett och annat glas på de. Fika med Sara som fyller år ska också ske i helgen. Kan de bli bättre? Glömde att jag måste få in lite plugg också, men mest ska pluggIsa läggas ut sidan och den bekymmersfria ska plockas fram :) 

Snart blir de att bege sig till Henry, där en överraskning väntar (även att jag känner dig allt för väl, så slutar jag aldrig hoppas på dessa överraskningar. Brukar ju för de mesta va ett trick för att få mig dit du vill kompis!, eftersom jag inte är så svår så funkar de varje gång också ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0