strejk

Gick i strejk idag på morgonen, när klockan ringde kl.09 begav jag mig mot soffan ist för duschen och skolan. Moget, sa syster, ja, svarade jag. Var fast besluten vid att det minsann inte skulle bli nån skola eller nånting av min dag idag. Med risk för att framstå som en deprimerad människa gör jag detta erkännande, men ni kan alla vara lugna för nu är det färdig strejkat och jag har lämnat duntäcket, tagit av ögonbindeln från huvudet, satt på kaffet och ska göra något kreativt av dagen... hmm..


Kommentarer
Postat av: ra

Jaså jag säger som din syster. moget isa. fast lät skönt också. sen blir jag lugn för den isa jag bodde med har inte försvunnit! hela dagar under täcket, det var tider! puss

2009-02-04 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0