tisdagsmys

Ledig idag, eller som våra lärare glatt påpekar ganska ofta, självstudier. Min motivation är dock på noll när det gäller plugg. Så blir stan med Henry om en stund istället. Dåligt, men de börjar rycka i sällskapsnerven nu. Ensam hela dagen(bortsett från föreläsningen på förmiddagen då) igår, jag blir knäpp. Jag önskar att jag hade uppskattat ensamheten lite mer än vad jag faktiskt gör. Skönt ett tag, men sen börjar jag klättra på väggarna. Så nu får de bli en fika på stan. Hade ju inte varit fel att hitta några nya inneboende till garderoben heller, men det får vänta, först ska kylen fyllas.. även om de är en aning tråkigare.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0