Inte rätt person att muntra upp..

men jag gör ett försök syster. Jag har haft en av mina deppdagar idag. Va ganska längesen nu, så de va väl dags. När dessa dagar kommer, hittar ni mig i sängen. Konstigt nog är de just dessa dagar alla hör av sig, men då är jag inte på humör för att svara. Inget ont menat med de, men krävs lite deppighet för att komma på banan igen. Inte förrän framåt 23 tiden fick Minna mig ur sängen, hon gav sig inte så svarade efter några samtal, hon fick mig att inse att jag måste ju faktiskt äta, så de styrde hon upp fint.

Älskade syster jag hoppas du har de bra, är så stolt över dig! Fast jag saknar dig ju redan...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Helen

Älskar dig!vi ses snart, nästa fredag wiiihoo

2009-07-07 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0