vildmarksisa kom trots allt inte till sin fulla rätt

Detta ihärdiga regn gjorde att vi la paddlingsplanerna på hyllan, till viss besvikelse för vissa, dock inte för mig (kanske inte behövdes skrivas ut). För mig dög det gott och väl med lite dagsutflykter runt om stugan och att få sova i en säng gjorde att jag njöt av en lugn helg med systrarna och Andrés familj.
 
Hade egentligen inga planer på strand denna söndag, men som vanligt slutar de konstigt nog alltid med sista minuten planering för att partysuget tar över, så trots regnet äntrade jag strand även denna söndag.

Idag har det för ovanlighetens skull regnat lite till.. men blev mys på stan med Henry och lilla Albin. Kvällen tillbringades med Evelina och ännu mer mys. En härlig bakisdag helt enkelt!

Imorron blir det fullspäckat schema med måsten igen!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0