efter många mil..

Igår kväll ställde jag upp och körde en bil till arlanda. Min kära bror skulle hämta hans tjej och hennes kompisar som skulle landa vid 23.45. Två bilar krävdes. Han som skulle köra den andra drog sig ur, trots att det va b.la. hans tjej som skulle hämtas också. Hans ursäkt, jag tänkte bli full ikväll. Det slutar med att han blir full och jag kör den andra bilen. Sagt och gjort, Dan och jag lämnar Älvdalen 20.00 igår kväll och va hemma imorse vid 04.30. 07.40 väcker Helen mig, då va de dags att ge sig ut på vägarna igen. Helen började att köra, jag sov! Underbara Helen körde till nästan hela vägen, jag körde bara 20mil till. Så man kan säga att jag avklarade hela 80mil som förare och 130 mil totalt på ett dygn. Om jag va trött när vi anländer till kalmar 18.00? Inte för trött för en öl, så blev en öl med Anna ikväll!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0