ja ni vad ska man säga

Barnmorskan där jag tog de obligatoriska cellprovet kanske skulle ta sig en funderare på karriärbyte. Anledningen till detta:

1. Fruktansvärt lamt handslag (vilket inte ger ett speciellt tryggt intryck, speciellt inte när man är så nervös som jag va)
2. Stresstålig, vad är det?
3. Noll förmåga att tala om vad som skulle hända
4. Sjukt otrevlig

De va bara att hoppa upp i stolen och sära på benen och hoppas på de bästa, vill inte skrämma er som inte gått igenom detta än, men de va fan ingen rolig upplevelse!

Igår kväll vinade jag med min svärmor (ja, föredetta om vi ska vara petiga). Va sjukt mysigt, va ett tag sen vi sågs nu. Sov även hos henne i Lindsdal och fick en lyxig frukost. Kan de bli bättre?! Sen bar det av vidare till jobbet, nu hemkommen och ska försöka sova..

Sov gott och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0