nattkörning

Cattis och jag laddade för fullt inför färden norröver. Drog en fylla på fredagen, sov hela lördagen för att "ladda batterierna" (läs nyktra till). Helen anländer till kalmar kl.19.15. Vi är självklart inte redo då. Jag kliver ur duschen och Cattis kliver ur soffan och överväger att klä på sig. Sen måste ett paket hämtas ut och mat intas. Kl20 är vi på väg tillslut. Vi kör i skift, jag klev på mitt körpass 01.40, kändes bra. Det hann bli mörkt och ljust igen under vår färd, men alla tre kunde hålla med om att de va smidigare att köra på natten, blir nog ett stående koncept.

"-Sväng vänster!"
"-Får jag verkligen köra vänster här?"
"-Absolut inte, men kör nu!"

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har suttit här och skrattat högt för mig själv, ni är sjuka.

2009-06-11 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0