är robert så bra?

Med tanke på att jag tillbringade halva natten åt att kolla på Robert Gustavsson-klipp så är han tydligen det. Lagom trött idag dock. Vill gärna påpeka att jag gick upp (vaknade, eftersom jag fortfarande ligger i sängen) halv nio, kan tyckas som sovmorgon för vissa. Kan tyckas som tidigt för mig, speciellt när jag somnade runt halv fyra inatt och att jag inte börjar skolan förrän kl13! Tror de blir en eloge till mig igen:)

Igår tog jag del av filmen Män som hatar kvinnor på bio, kan nog sträcka mig så långt som att säga att de va den bästa svenska film jag sett. Blundade till och med. Bra betyg med andra ord!

Trevlig vår, ja de är sol!

Kommentarer
Postat av: syster

Isa, nu är det såhär, Jag och Eas börjar undra om din gamla bil aldrig existerat. Vi kan nämligen inte hitta den någonstans. Vi har prövat google, blocket och en rad andra källor men kan helt enkelt inte få upp någon sådan modell. Så för att du ska kunna bevisa att du faktist hade en " sportig nissan" som jag har sålt in den som så måste du helt enkelt lägga ut ett bevis här på sidan, eller finns det ens något bildbesvis? vi är fundersamma! Väntar ivrigt på resultat. Kram syster med bihang

2009-03-11 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0