Dags att förtydliga saker och ting..

Postat av: syster

"Isa, nu är det såhär, Jag och Eas börjar undra om din gamla bil aldrig existerat. Vi kan nämligen inte hitta den någonstans. Vi har prövat google, blocket och en rad andra källor men kan helt enkelt inte få upp någon sådan modell. Så för att du ska kunna bevisa att du faktist hade en " sportig nissan" som jag har sålt in den som så måste du helt enkelt lägga ut ett bevis här på sidan, eller finns det ens något bildbesvis? vi är fundersamma! Väntar ivrigt på resultat. Kram syster med bihang"



För att tillfredsställa syster och hennes bihang kommer här en bild på min förstägda bil, nämligen en Nissan sunny Nx100. Dock inte samma årsmodell eller färg. Marknadsföringen du gjort syster kan ju ses som smått överdriven, men jag är beredd att haka på. Hoppas jag inte förstör illusionen genom att publicera denna bild! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0