inflyttningsfest

Ikväll blir det inflyttningsfest, med rock som tema. Får väl se hur de går. Tanken är latextaights, t-shirt och skinnjacka.. Har varit på stan med Helena idag, rena självplågeriet när man inte har några pengar. Ja jag vet att de nyss va den 25:e, välkommen till studentlivet. Lika snabbt som pengarna rullar in så försvinner dom på alla dessa räkningar, blir tokig. Ge mig sommar, jobb och stålar! Humöret höjs ju inte direkt av detta väder heller, regn och snö... var väl lite snabb med att ta ut vårkänslorna.

Alltid lika intressanta problem man brottas med, nu är det dags att få upp humöret och fokusera på fest!

Trevlig kväll och på återseende!

Kommentarer
Postat av: sara

åhh hoppas du får en jättetrevlig inflyttningsfest! om jag hade kunnat komma hade jag haft på mig min nya fina tröja som jag fick av dig! den är väl ganska rockig tycker jag. eller vad säger du, hade jag hållt måttet??? PUSSS

2009-03-07 @ 20:30:40
Postat av: Isa

Du hade som vanligt gjort succé:) temafester är jag inte så mkt för, men gick in med inställningen att så länge kläderna är svarta så måste de ju gå hem.. Dock mår jag som jag förtjänar idag :/ Puss

2009-03-08 @ 11:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0