nu kommer alla känslor på en och samma gång

Jag har varit hyfsat lugn den senaste tiden. Inte så mycket att reflektera över. Ganska positiv inställning har vilat över mig. Det brast idag, ungefär samtidigt som posten kom. Nu är jag vansinnig. Anledningen? Jo dessa nötter som jobbar på högskolan, får tillbaks min essä med betyget underkänt. UNDERKÄNT, i den kursen jag har lagt ner mest tid på. Motiveringen lyder: "när jag läser din essä förstår jag att du har reflekterat över kursen och litteraturen. Jag saknar dock dina egna tankar och dina lärdomar inför din kommande profession. Har du någon referenslista? Komplettera!" Tacka fan för det, du saknar ju två sidor. Då har geniet inte läst hela arbetet, utan slutat på en sida där sista meningen inte ens är avslutad och reflekterar inte över att något inte stämmer.

Nu känns det lite bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0