mer död än levande

Veckan som kommer att gå i 110 har börjat, det har gått två dagar och jag känner mig som rubriken avslöjar. Hur ska detta gå? Slutade 00.30 idag och sova kan jag inte göra. Ska gå upp snart känns det som... Dock finns det änglar som gör vardagen lite lättare, Lollo är en av dom, hon har fixat en cykel till mig. Kört hit med den ikväll. Så nu kan jag ta mig från praktiken till jobbet OCH hinna äta på min timme:) Lyckan är total!

Har även en sjukt bra nyhet som kommer avslöjas inom kort, det är inte riktigt officiellt än bara.. Men jag är överlycklig!! Du vet vem du är och jag blir fortfarande tårögd när jag tänker på det, så stort!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Kompis

Saknar dej!

2009-05-06 @ 14:06:39
Postat av: Hanna

Det är officiellt nu hjärtat!

2009-05-10 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0