hemkommen från jobbet denna tidiga eller sena timme

Det börjar bli ljust ute. Tur att jag har mina ögonbindlar, eller vad dom nu kallas. Lite svårt att varva ner som vanligt. Kanske blir till att somna framför ett avsnitt av robinson. Vilken kväll det har varit, sjukt mycket folk, men trevliga sådana. Igår va det verkligen inte min dag, allt som kunde gå fel gick helt enkelt fel, men idag va det bättre måste jag säga. En sak som måste redas ut dock, det är det här med min likhet med Carina Berg och Sanna Bråding. Eller ska vi säga olikhet, är det håret som gör det hela??!! Jag vet inte hur många gånger per dag jag får höra detta, snart svarar jag väl när nån ropar dessa namn också.

Imorron (eller idag, beror ju på hur man ser på de hela) blir det mys för hela slanten. Hanna och jag ska ha lite kvalitetstid! Underbart! Hanna, jag tänkte chockera med att styra upp något ätbart och bjuda på lite bubbel :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0