jaha nähä

Då har man gjort sin sista dag på praktiken för den här gången, alltid tråkigt att säga hejdå till barnen, men vi hade lite glassfest. Uppskattades vill jag lova. Efter detta begav jag mig till jobbet, omtänksamma-Isa kom fram ikväll på jobbet när jag säger till Viktor att han kan gå hem så fixar jag det sista. Va ju egentligen inte så mycket kvar, lite plock, men det tog sin tid iaf. Får erkänna att de är lite läskigt att gå där själv mitt i natten, när jag har stressat upp mig själv som mest och är påväg att bomma igen helt upptäcker jag att tälten inte är igendragna. Så va bara att knalla ut i mörkret och rätta till detta misstag, som med fördel hade kunnats ordnats när det fortfarande befann sig folk på stället och lite ljus... är även övertygad om att det spökar på det där stället...
Nu är jag iaf hemkommen och välbehållen, känns tryggt. Känns mindre kul att anledning till att jag tog på mig detta va att jag trodde att klockan inte behövdes ställas så omänskligt tidigt, så fel jag hade. Hade glömt, nä rättare sagt förträngt, att jag ska befinna mig i högskolans lokaler imorron vid halv nio...

Sov gott och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0