lyckan är total, nyheten släpps!

Jag är bjuden på mitt första bröllop, nej det lät fel. Jag är inte bara bjuden, jag har fått äran att vara brudtärna. Hur underbart är inte det?! Det är min kära vän Hanna som ska gifta sig i maj om ett år med den underbara Jonas. Det är det ultimata paret, ja det finns, dom två har bevisat det för mig. Inte nog med att jag blir helt till mig över att det vankas giftemål mellan dessa fantastiska människor, JAG är en av dom som fått den stora äran att vara brudtärna. För mig är det här så stort! Grattis till dig, Hanna, mitt hjärta ännu en gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Isa detta är stort! Vi som lyckades födas efter att våra föräldrar gifte sig och INGEN i våran umgängeskrets haft giftemålstankar har ju gått lite miste om denna tillställning, men nu slår du allt på stort och ska vara tärna! Grattis, och grattis till din vän :)

2009-05-12 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0