pluggar, hur va det man gjorde nu igen?

Efter några veckor i praktiken har man tappat sinnet för läsningen, om man nu någonsin hade de. Jag gör ett tappert försök idag iaf. Klockan ringde kl.09.00, jag gick upp på en gång. Ja jag vet, ibland förvånar man sig själv. I min värld hör detta inte till vanligheten om jag inte ska infinna mig nånstans, oftast inte då heller, men då är det minst sagt större chans att jag kommer upp. Att gårdagen gick i sömnens tecken är heller ingen garanti för att jag ska vara pigg idag. Fan vad jag låter som en trött människa...

Nu har jag fått i mig min morgondos av det svarta guldet, haft telefonmaraton och nu ska jag fortsätta med läsandet. Jobbet väntar mig vid 18 idag, gutt!

Hoppas ni har det bra i solen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0