snart dags igen..

Klockan är över halv fem och jag ska egentligen sova. Som vanligt. Konstigt att jag är så jävla bra på att sova när jag inte ska, men när de behövs då kan jag inte. Kanske ska slå Cattis en signal och kolla om hon är vaken ;P

Dum som jag är så sa jag att jag kunde börja tolv imorron, sommarens första långpanna väntar med andra ord. Blir intressant att se om man tar sig igenom den.. Som om de inte va dumt nog så sa jag även ja, efter lite övertalning, att jobba på söndag kväll också. Ses vi då Hanna?

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då ses vi hjärtat, ska ju skämma bort mor lite...vi kommer strax efter fem! Tack för VIP-behandling igår! Puss

2009-05-31 @ 11:22:15
Postat av: Isa

De lilla, ibland får man tänja på reglerna lite när man har finbesök ;) Hoppas jag hinner se dig innan jag åker hem till dalarna!! Puss

2009-06-01 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0