SSA- SlutSomArtist

Middagsluren som Mathilda föreslog har inte blivit av, bäst att det förblir så också. Orutinerat av henne att föreslå något sånt, eftersom dessa energigivande små medel får motsatt effekt på mig, om jag ens vaknar vill säga. Bäst att hålla dom små ögonlocken uppe ist för det bjuds på tacos hos Emma ikväll. Lite mys med tjejerna i klassen, eller som Emma själv presenterade kvällen: fira att praktiken är över. Det bådar gått, vilka fantastiska lärare vi kommer att bli, riktiga glädjespridare ;)

Igår på min sista dag, va det några sexåringar som lekte dagis. Varpå en av  tjejerna spelade en mamma som skulle lämna sin unge (ja, hon använde sig av detta uttryck själv). Hon går in helhjärtat i sin roll, lägger på en seriös vuxenröst. Det bör tilläggas att "ungen" ifråga är ett gosedjur (som det sys kläder till dagligen av samma tjej). Precis när hon avlagt dom "vanliga" replikerna när man lämnar sin "unge" på dagis upptäcker hon att ungen har ju inga kläder på sig!! När paniken lagt sig, säger hon lugnt och allvarligt: -Jag lovar att hon har kläder på sig imorron när jag lämnar henne!! Jag kunde bara inte hålla mig, så himla skön replik och med den inlevelsen...

Trevlig kväll och på återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!! Jag dör! Så kommer jag ganranterat göra med mina med, bra att hon har kläder på sig nästa dag iaf!

2009-05-13 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0