syster igen, vem annars!?

Igår sov jag lite för länge som vanligt. Va hos Henry på kvällen som även lagade mat till mig, underbart. När jag kom hem runt halv tolv tiden hade det slagit över, bakfyllan hade lagt sig och Isa va givetvis pigg. Så ställde mig och plockade iordning bland alla kläder. När klockan närmade sig ett på natten insåg jag att det nog var dags för horisontalläge. Bäddar ner mig i soffan framför en film, den underbara "livet från den ljusa sidan". Pressen på att somna blir för stor, jag skulle ju trots allt upp tidigt idag, så jag hinner nästan se klart hela filmen innan jag är på väg att somna. DÅ ringer mobilen, första tanken va, ska jag gå upp redan? Nä då är de Cattis som ringer. Hon hör givetvis på mig att jag halvsover, så hon säger: - Oj, sover du?! Men då ringer jag imorron ist! Mmm gör de får hon till svar och jag somnar om. De roliga med denna kommentar upptäckte jag dock idag, när jag kollar på mobilen vad klockan faktiskt va när hon ringde, 03.07. Nog för att jag är en nattuggla, men när folk börjar ta förgivet att jag är vaken den tiden en torsdag då har de nog gått för långt!!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0