VARM choklad

Jag vet inte hur det är med er, men när jag beställer varma drycker så som varm choklad, kaffe osv, så tar jag förgivet att dessa drycker är just varma när jag får dom i handen. Det gör tydligen inte alla fick jag erfara på jobbet igår. Jonas frågade mig om jag serverat ett visst bord varm choklad och jag ser lite fundersam ut och svarar med ett jakande svar. Vad är de nu då, tänkte jag för en kort sekund innan jag fick svaret. Som löd, glöm inte att tala om för gästerna att det är varmt nästa gång, så att dom inte bränner sig. Tydligen hade dessa gäster inte förväntade sig att de varma dryckerna dom beställt skulle vara just varma. Lustigt. 


För er som höll tummarna för oss ikväll, de va inte tillräckligt hårt, för de blev ingen vinst. Men inget ont som inte för något gott med sig, jag har fått mersmak på bingolivet (ja, jag tror det finns något som heter så, är nog till och med en livsstil)!

Sov gott och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0