folk slutar aldrig förvåna

Ännu en söndag på jobbet avklarad, idag jobbade jag dock på dagen, men det är ingen större skillnad mot kvällen på en söndag. För söndagar är alltid söndagar, dvs då dom konstigaste av dom konstigaste letar sig ut och ska äta på restaurang. Lyllos mig.

Trots allt tror jag nog att sällskapet jag serverade igår nog tog priset denna helgen. Jag tror jag fick höra det mesta från hur det yngsta paret i familjen träffades och vad som ledde till deras nuvarande förlovning (va inte bland det romantiska jag hört måste jag säga) till pappans homofobi. Detaljer om anledning till hans homofobi lämnades inte osagt. Tillslut va de nån i sällskapet som insisterade på att det nog va dags att byta samtalsämne. Varpå pappan för sitt liv inte kunde förstå varför inte alla i lokalen skulle vilja höra varför han inte skulle vilja bli tagen i .., ja ni fattar... Så han fortsatte glatt att berätta om första gången han såg en livs levande neger.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sjukt kul...

2009-11-23 @ 08:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0