Hallå där!

Vilken överraskning, jag lever. Har inte varit sugen på att skriva på ett tag som ni märker. Ska ge de ett nytt försök. Kanske blir lite fart här igen. Nu när mörkret är här för att stanna känns det som, blir de ju mer tid vid datorn.

Har egentligen inte påverkats så mycket av detta mörker tidigare år, men i år har de minst sagt varit deppigt värre. Sjuk brukar jag inte va heller, men nu har jag varit hängig fram och tillbaks i ett par veckor. Det muntrar ju inte upp någon direkt. Man blir även lite rädd för sig själv när man är så här passiv som jag varit ett tag nu, känner mig lite asocial. Fruktansvärt tråkigt, har en känsla av att folk börjar tröttna på mitt gnäll och bestämt mig för att rycka upp mig nu. Snart är det jul och jag får åka hem till dalarna och ladda batterierna lite också, det gör nog sitt.

Sara jag tänkte att lite bilder kanske vore på sin plats som du påpekade, så vad är bättre än ett par bilder från i somras så man blir lite varm i kroppen!?


Jag och Lisa på Strand i somras.


Jag och Evve samma kväll.


Ännu en söndag som tillbringades på Strand i somras.


Evve och jag.


Jag och Evve i mitt kök.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0