falskt alarm

Igår kväll sökte jag upp symptom på svininfluensan. De va en bock vid nästan alla för min del. Grönsaksläge och en frossa utöver det vanliga. Jag ville verkligen inte vakna idag, trodde att jag skulle va totalt utslagen. Funderade på hur denna dag skulle tas igenom, 06-08 på fritids och 10-00 på byttan. Men när klockan ringde va jag pigg och fräsch (det finns hopp för mig också tydligen även när de gäller tidiga timmar). Så nu beger jag mig snart mot arbetspass nr2 med ny energi, var den kommer ifrån vet jag inte, men det är skönt!

Har även hunnit med ett avsnitt av ensam mamma söker på tv3play, blir helt kär!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: inez

Herregud vilken fin header!..är det du på bilden? :)

Håller med, ensam mamma söker är jättebra!;)

kram

2009-10-26 @ 21:21:46
URL: http://saveusinyourmind.blogg.se/
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

fin o bra blogg :)

2009-11-14 @ 15:07:14
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0