djurvänlig inneboende

Tyckte de va en ganska intressant rubrik på en annons, så jag ville också använda mig av den.. låt var och ens fantasi avgöra den komiska nivån..

Vi kanske ska ta och reda ut korv med bröd frågan här. Va på maxi och handlade med hanna och jonas igår. Jag blev lite förvånad över priset på korvbröd, hanna däremot blev förvånad över att jag ens funderade på att inhandla detta. -Men vem äter korv med bröd? -Jag! vadå de är väl inget konstigt.. -Jonas, hur ofta äter vi korv med bröd? De roliga är att jonas ser lite chockad ut och svarar: -Oj, aldrig!!

Är de jag eller hanna och jonas?!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha...troligtvis är det du!

2010-01-29 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0