ordning och reda

Ja lite dåligt med text här kan jag hålla med om...

Nu har jag en ny dator, en mini. Högtalarna fungerar. De är ju fantastiskt. Jag även en pluggis igen. Känns skönt.

Idag har jag haft min andra föreläsning, läraren verkar tro att vi är en gymnasieklass. Inte så mycket tro på att vi ska fatta första gången något förklaras, så hon drar det ett par gånger till med en rad exempel. Mjukstart med andra ord.

Hade planeringsmöte inför bröllopet idag också, ska bli så roligt och mysigt. Känns stort att fått denna äran, brudtärna och en del av värdparen. Så glad!

Nu är de på tiden att jag hittar en klänning till bröllopet också, tips om bra sidor på nätet välkomnas!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Åh, en minis. Nu kan du återigen ha criminal minds-maraton ;)

2010-01-23 @ 15:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0